Interne productlancering Maxx

Interne productlancering Maxx

Luminus x Cravat: Een creatieve en ludieke productlancering voor Maxx of Maxxi

Luminus deed een beroep op de studio van Cravat om een creatieve activatie te bedenken voor de interne lancering van hun nieuwe commodity product, Maxx

Het doel was om een mini-campagne te ontwikkelen die enerzijds het bewustzijn en enthousiasme voor Maxx vergroot bij de interne stakeholders en anderzijds een interne buzz creëert.

Cravat ging aan de slag met een ludieke office branding-campagne die simultaan werd uitgerold op 14 Luminus-vestigingen in België. Het resultaat: een speelse en opvallende transformatie van werkruimtes, inclusief liften, toiletten en bureaus, die volledig in het teken stonden van Maxx.

Daarnaast ontwierpen we een logistiek plan voor een reeks verrassende traktaties op de werkvloer: IJsjes en verwenmomenten: Medewerkers konden genieten van ijsjes en ontspanningseilanden met massagestoelen. Ook integrereerden we decoratieve en functionele elementen werden strategisch geplaatst om op een visueel aantrekkelijke manier de boodschap van Maxx over te brengen.

De actie zorgde voor een golf van enthousiasme onder het personeel en gaf een extra boost aan de interne motivatie om Maxx als product te promoten. De teaser en onthulling tijdens de managementvergadering versterkten dit effect, waardoor de interne stakeholders volledig achter het nieuwe aanbod staan. Een kolfje naar de hand van ons team waar een combinatie van creativiteit met doordachte logistiek die projecten als deze tot een succes te maken.

Klant: Luminus
Project: Interne productlancering Maxx
Jaar: 2024
Aantal bezoekers: /